problemy z pld-nest-test

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 23 Lip 2003, 22:09:31 CEST

Cze!
Mam taki problem: probuje sobie zrobic mala aktualizacje systemu
korzystajac z pakietow z ftp.nest.pld-linux.org/test/i686 (czy jakos
tak) i przy probie instalacji glibc-2.3.2-2.16 dostaje blad
niespelnionych zaleznosci:
rpmlib(PartialHardlinkSets) <=4.0.4-1 jest wymagany przez glibc-2.3.2-2.16

przy czym wczesniej sie pluje o nowe rpm-4.3 pakiet poldek-0.18 (ktory
tez jest konieczny do zaktualizowania) oraz wypisuje komunikat:
rpm < 4.1 jest w konflikcie z glibc-2.3.2-2.16
wiec pytanie brzmi: o co tutaj chodzi i w jakim pakiecie jest ten caly
rpmlib(PartialHardlinkSets)???
$rpm -qa|grep rpm
rpm-utils-4.0.2-102
rpm-build-4.0.2-102
rpm-4.0.2-102
rpm-build-tools-4.0.2-102

$rpm -qa|grep glibc
glibc-pic-2.2.5-23
glibc-profile-2.2.5-23
glibc-devel-2.2.5-23
glibc-2.2.5-23

Acha! Potrzebuje tego, bo nowego glibca wymagaja pakiety ktore raczej
bym potrzebowal: nowe KDE (3.1.2), Gnome2, GTK+2 (z engine'ami), Xmame
(wszystko z testa) i pare innych. Chyba, ze ktos ma gdzies te pakiety
zbudowane dla starszych glibców?
A przy okazji w mojej obecnej wersji KDE (3.1-12) czasami wystepuje
dziwny blad (ciezko wyczuc co go powoduje): system po zamontowaniu plyty
i przegladaniu jej w konquerorze nie chce jej odmontowac (device busy)
dopoki nie zamkne WSZYSTKICH okien konquerora. Zgaduje, ze to pewnie cos
zwiazane z opcja "minimalizuje zajecie pamieci przez konquerora" (czy
cos takiego). Strasznie to denerwujace. Mial ktos z was takie problemy??

|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet
jest obrazą dla ich wyjątków." (A. Świętochowski)