sodipodi

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 25 Lip 2003, 21:47:09 CEST

Dnia pią 25. lipca 2003 16:19, Andrzej Szombierski napisał:
> wiem że wątek pojawiał się już kilka razy, ale z tego co pamiętam jedyne
> co pomagało to błogosławieństwo kogoś komu działa :)
Nee, to chodziło o dia - ale tu wyczaiłem, że trzeba było mieć fonty Type1
zainstalowane i było OK.

> a problem jest taki: sodipodi wywala się przy próbie wybrania rodzaju
> linii, konkretnie po zaznaczeniu 'is stroked' i wciśnięciu 'Apply'.
Znam problem - neistety nikt go nie rozwiązał - ja sobie zainstalowałem
redhatowego rpm-a z nowszą wersją ze strony sodipodi. I działą wszystko OK -
a przy okazji jest więcej opcji :)

--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org