jajo 2.6

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 25 Lip 2003, 22:01:47 CEST

Dnia Fri, 25 Jul 2003 21:27:21 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Maciej Paszta <paszczi w go2.pl> > napisała:

> Hej. Wlasie sciagnalem sobie jajko 2.6 i za bardzo nie wiem jak sie zabrac
> za jego kompilacja. Kompilowalem jadra 2.4 juz z 100 razy ale z tym mi nie
> idzie. To znaczy czy ktos moglby mnie naierowac na jakis doc z tym albo
> napisac co i jak, zeby chociaz dojsc do okienka konfiguracji ;P

primo popraw delimiter (hint -> --  <=- tu spacja)
secundo robisz tak samo w sumie make menuconfig i zabawa ;) ale musisz mieć
nowe modutils'y bo inaczej pomarzyć możesz o zabootowaniu jaja, i musisz mieć
nowe binutils bo się inaczej wywali kompilacja na wstawkach asmowych

ps. 2.6.0-test1 przezyl obciazenie 120 przez jakies 3 godziny ;) i jedyne o
nie dziala mi to lirc (z tym walcze) i lm sensors a dokladnie odczyt
informacji programami bo po podmontowaniu sysfs jest wszystko ladnie dostepne
i na podstawie informacji tam zawarych odczytuje informacje z sensorow :)
--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |