jajo 2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 30 Lip 2003, 01:38:57 CEST

Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> Kto mówi, że strasznie? To bardzo ładny kernel - IMvHO znacznie lepszy od
> 2.4
Jeśli będzie stabilniejszy, to działa rzeczywiście ładniej (płynniej?).
No i ma sterowniki do mojej tv - wreszcie będę mógł używać
dystrybucyjnego (tylko zabawy szkoda).

> To jest brzydki workaround, a nie rozwiązanie.
> Ja wiem, że tak mogę zrobić. Nie problem, ale to ręczna dłubanina.
"...IMHO to powinno być ładowane już na etapie initrd, gdyż potrzebne
jest do wyboru trybu interaktywnego rc-scriptów. Problem jest w wyborze
modułu..."
A kto to napisał :-P
Czy masz na myśli przerobienie geninitrd, żeby to robił automatycznie?
Bo trzeciej drogi nie widzę.

> Nie wiem po co się bawisz generate-modprobe.conf ?
Bo żeby ręcznie jeszcze poczytać.
Czy masz na myśli, że to niepotrzebny plik?

Lircd ładuje lirc_serial i lirc_dev jak należy. A propos udało mi się
wykorzystać patch od Mariusza - parę funkcji trzeba podmienić na nowsze
odpowiedniki
w źródłach lirca, i dodać export jednej (symbolu) z kernela - u mnie działa.
> I właśnie mi o to chodzi...
I mnie też.

Wiesław Kierbedź
gg  2128870