jajo 2.6

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 30 Lip 2003, 00:39:14 CEST

On Tue, 29 Jul 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Ee, nie tak strasznie :).

Kto mówi, że strasznie? To bardzo ładny kernel - IMvHO znacznie lepszy od
2.4

> /etc/sysconfig/geninitrd
> PREMODDS="jakiśfs.ko i8042.ko atkbd.ko"

To jest brzydki workaround, a nie rozwiązanie.
Ja wiem, że tak mogę zrobić. Nie problem, ale to ręczna dłubanina.

> Devmouse, czy mousedev? Mnie się nie ładowało nic.
> W modules.conf dałem
> pre-install psmouse modprobe mousedev
> potem oczywiście generate-modprobe.conf

Nie wiem po co się bawisz generate-modprobe.conf ?

> A psmouse rzeczywiście w modules - nie ładuje żadnego modułu
> automatycznie - tylko fs'y z fstaba, albo z to co w modules.

I właśnie mi o to chodzi...

> P.S.2. Strasznie to wielkie - pełen 1 MB, chociaż co się dało wciskałem
> w moduły.

Taki on już jest.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski