jajo 2.6

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 30 Lip 2003, 02:13:05 CEST

Użytkownik Mariusz Witkowski napisał:

> WoW masz łatkę ? i czy możesz zerknąć na lirc_gpio bo ten driver mnie
> najbardziej ineteresuje :) będę wdzięczny za jakie kolwiek info (:

Łatki użyłem od ciebie :).
Parę przeróbek doszło.
Pierwsza rzecz o jakiej pisałeć, to exit_files.
"...System.map:c011c7a4 T exit_files <=- tutaj jest"
U mnie nie było skąd się wziął u ciebie? Jeśli pisałeś o innym
System.map, to żeby w tym 2.6 mieć ten symbol:
Znajdź definicję tej funkcji w kernel/exit.c i dodaj poniżej
EXPORT_SYMBOL(exit_files);
I nie musisz nic wywalać z kodu sterowników.
Niestety jak napisałem mam lirca na serialu, gpio nie mam jak sprawdzić
- karta na saa7134 - sterowniki (i do karty i lirca) ciągle wymagają
rzeźby, żeby to uruchomić. W połączeniu z 2.6 to już nie na moją
niewielką głowę.
Może przerwania (wybór typu karty) - ja już na etapie konfiguracji jaja
musiałem wybrać port podłączenia.
W lirc_serial były jeszcze kłopoty z funkcjami, które w 2.5 występowały
pod innymi nazwami (uproszczenie).

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870