jajo 2.6

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 30 Lip 2003, 13:29:21 CEST

Dnia 2003.07.30 11:40, Mariusz Witkowski napisał(a):
> Ja dorzucę swoje parę grosików ;) (może się zbierze złotówka :P) 2.6 w
> porównaniu do 2.4 jest duuużo stabilniejsze bynajmniej u mnie - 2.4
> potrafiło
> się zamrozić przy większym obciążeniu (vaniliowe + grs), 2.6 natomiast

Widocznie ja mam inne doświadczenia. Paczkowane 2.6.0-test1 podobnie
jak i 2.5.x wieszały się u mnie na twardo w przeciągu 10 minut do 3
godzin. Nie wazne było ani obciążenie ani czy są X'y odpalone. Po
prostu twardy zwis kompa, brak czegokolwiek w logach i nawet oopsa nie
wyswietlał. Skompilowałem sobie własnoręcznie 2.6.0-test1 ze wszystkimi
debug bajerami i jajko poległo po 40 minutach niezbyt intensywnej
zabawy na XFS. Tak więc dla mnie to kompletna porażka, nie mówiąc, że
nawet nie bardzow mam jak błąd zgłosić skoro nic nie wyskakuje (za
wyjątkiem XFS). Natomiast 2.4.x - dowolne chodzi stabilnie i jestem
zadowolony. Choć przyznam, że na 2.5.x/2.6.x wszystko śmigało szybciej
- przynajmniej kompilacja :)
				Artur