jajo 2.6 + lirc - patch

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 30 Lip 2003, 20:46:00 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

 > Zrobię łatę i ci prześlę - na devel to ja się nie piszę - więcej na
nosa robię - wiedza dość przypadkowa .

Pozwalam sobie zacząć nowy wątek. Patch do kernela 2.6.0-test2, dodający
obsługę pilota jest tu:

ftp://62.111.223.232/linux-2.6.0-test2-lirc.patch.gz

Nie jest to wielkie osiągnięcie - zmiany w stosunku do 2.5.74 były
drobniusieńkie.
Osobiście mam tylko czujnik na porcie szeregowym.
Proszę zainteresowanych o uwagi na temat kompilacji, instalacji i
działania z innymi receiverami (o gpio trochę już wiemy, ale nie
wszystko - Mariusz jak ci idzie).
Może być i na priva, ale wątek chyba możnaby dociągnąć do (szcęśliwego)
końca.
Niestety nie jest to łata do źródeł lirca, lecz do kernela, a w tym
specu nie śmiem grzebać.
Jeśli testy wypadną pozytywnie, to może opiekun jaja PLD zechce
uwzględnić to coś w swoich pracach - będę tylko zaszczycony.

Wiesław Kierbedź
gg  2128870
www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)