jajo 2.6 + lirc - patch

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 31 Lip 2003, 00:38:22 CEST

Dnia Wed, 30 Jul 2003 20:46:00 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Wieslaw Kierbedz <sprawki w wp.pl> > napisała:

> Nie jest to wielkie osiągnięcie - zmiany w stosunku do 2.5.74 były
> drobniusieńkie.

Ale liczy sie że jest ;)

> Osobiście mam tylko czujnik na porcie szeregowym.
> Proszę zainteresowanych o uwagi na temat kompilacji, instalacji i
> działania z innymi receiverami (o gpio trochę już wiemy, ale nie
> wszystko - Mariusz jak ci idzie).

jak krew z nosa :/ support dla lirca w kernelu, lirc_gpio przy ładowaniu drze
sie o brakujący lirc_dev ale się ładuje, urządzenie w /dev nie jest tworzone
czyli bez zmian...

> Może być i na priva, ale wątek chyba możnaby dociągnąć do (szcęśliwego)
> końca.

Osobiście uważam że warto na forum o tym rozmwaiać - może komuś się przyda ;)

> Niestety nie jest to łata do źródeł lirca, lecz do kernela, a w tym
> specu nie śmiem grzebać.

LIRC afaik ma powędrować do kernela więc łatka to dobre rozwiązanie...

> Jeśli testy wypadną pozytywnie, to może opiekun jaja PLD zechce
> uwzględnić to coś w swoich pracach - będę tylko zaszczycony.

heh a u mnie nic :/ idę dalej wojować z tym...
--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |