Journaling i kernel 2.2 z Ra - co byście radzili :)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 31 Lip 2003, 07:49:50 CEST

Dnia śro 30. lipca 2003 22:52, Michał Sutkowski napisał:

> Ja na serwerach używam ReiserFS dla '/' i XFS dla /home/ (bo tam samba i
> ACL-e). Jak na razie jestem zadowolony.
Czemu używasz dwóch różnych fs-ów ? Coś za tym przemawia ? I jeszcze jedno
pytanie - kernel masz dystrybucyjny czy sam kompilowałeś ?

> Kiedyś ktoś pisał o JFS, że przeraźliwie wolny podczas jakichś tam operacji
> - nie pamiętam dokładnie o co chodziło.
Też coś takiego sobie przypominam ....
--
Jacek Rzęsista