CVS w nowej domenie

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 1 Cze 2003, 23:53:19 CEST

Dnia nie 1. czerwca 2003 23:38, Adam Gapiński wrote:
> Witam!
> Może mi ktoś rozwiać wątpliwości odnośnie ściągnięcia
> czegokolwiek z cvs?
> Bo niby w DNS jest cvs.pld-linux.org, ale raczej nie mam szans
> skorzystać z niego jako ZU :( - to jest "przejściowe" i będzie
> dostępne do odczytu? A może coś źle robię:
> $ cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot login
> Logging in to :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:2401/cvsroot
> CVS password:
> cvs login: authorization failed: server cvs.pld-linux.org
> rejected access to /cvsroot for user cvs

Anonimowy dostęp do cvs bedzie mozliwy ok. środy, gdy repo zostanie
ulokowane na docelowej maszynie. W tej chwili łączy je ze światem tylko
1MB/s tak wiec z powodów oczywistych ruch anonimowy nie może być
dopuszczony.

> Do końca też nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale w nowym CVS nie
> będą już przechowywane źródła. Mógłby ktoś wyjaśnić/odesłać
> gdzieś po więcej szczegółów? Bo raczej patche specyficzne dla
> PLD chyba tam powinny leżeć?

Patche (oraz wszystkie pliki plain text), na ktorych cvs jest w stanie
wygenerować diffa oczywiscie są ulokowane w repo. Pliki binarne (czyli w
przeważającej wiekszości spakowane tary) znajdują sie na serwerze
distfiles.pld-linux.org i stamtąd sa pobierane przez skrypt builder na
podstawie informacji o md5sum zawartej w specu. Z punktu widzenia osoby
wywołującej polecenie:
$ ./builder jakis.spec
zmiana ta nie ma znaczenia a nawet jest korzystna (progressbar wgeta, brak
prób dociagania żródeł z repo jezeli przypadkiem plik o prawidłowym md5
lezy juz u nas lokalnie na dysku itp.)

Pozdrawiam:

--
Adam Gorzkiewicz