CVS w nowej domenie

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 2 Cze 2003, 00:16:46 CEST

Osóbka znana jako Adam Gorzkiewicz, wystukała:

> Anonimowy dostęp do cvs bedzie mozliwy ok. środy, gdy repo zostanie

OK. Rozumiem.

> Patche (oraz wszystkie pliki plain text), na ktorych cvs jest w stanie
> wygenerować diffa oczywiscie są ulokowane w repo. Pliki binarne (czyli w
> przeważającej wiekszości spakowane tary) znajdują sie na serwerze
> distfiles.pld-linux.org i stamtąd sa pobierane przez skrypt builder na

Wielkie dzięki za wyjaśnienia.

> podstawie informacji o md5sum zawartej w specu. Z punktu widzenia osoby
> wywołującej polecenie:
> $ ./builder jakis.spec
> zmiana ta nie ma znaczenia a nawet jest korzystna (progressbar wgeta,
> brak prób dociagania żródeł z repo jezeli przypadkiem plik o prawidłowym
> md5 lezy juz u nas lokalnie na dysku itp.)

Czyli jak dobrze zrozumiałem, będzie jakiś mechanizm w skrypcie builder
liczący md5 lub indeksy jak u poldka?

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl