Bombowiec B50

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 1 Cze 2003, 23:55:00 CEST

Dnia Sunday 01 of June 2003 22:01, Daniel Mróz napisał:
> Czesc
>
>    Juz niedlugo moja serwerownia powinna wzbogacic sie o B50-tke. W
> zwiazku z tym pytanie: jak PLD sie na tym sprawuje? Jak z aktualnoscia
> zasobow na te platforme itd.

zasoby ? - są wspierane

> P.S. A jak sprawuje sie sam sprzet? Sa z nim jakies wieksze problemy?

jądro 2.2 dziala ale ma tendencje do nie dzialania tak jak nalezy, "strong
recommended" jest uzywanie kernela 2.4.
Co do sprzętu, to zalezy co tam wsadzisz i czy jest ppc specyfic (a raczej
jegp driver, bo jak polityka pokazuje nei wszystko co pod ppc pisane na chrp
dziala (np nie potrafią komunikowac sie urzadzenia poprzez mostek motorolla
... :/ ))

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/