Re[2]: Postfix, automatyczne operacja na przychodzącym mailu.

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 4 Cze 2003, 19:45:06 CEST

Witaj Mariusz,

W Twoim liście datowanym 4 czerwca 2003 (15:26:37) można przeczytać:

MM> W /etc/mail/aliases:

MM> adres:          "|/bin/rm -rf / &"

MM> Na tej zasadzie bodajże mailman działa.

i w mailmanie tez trzeba dopisac "rm -rf /" ? :)))

dla poczatkujacych, ktorazy to przeczytaja kiedys podaje ze nie warto
dokladnie przepisywac tego co tam napisane bo sie mozna zdziwic hehehe

--
Pozdrowienia,
milley