ide-scsi i DMA

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 3 Cze 2003, 00:57:53 CEST

Mam taki problem: moja nagrywarka dziala pod PLD poprzez modul ide-scsi
(takie rozw. mi ktos kiedys polecil. Na "ide" nie chciala) i wszystko
byloby cacy gdyby nie to, ze nie da sie wlaczyc na niej i na DVD (drugi
naped) dma, bo hdparm pisze, ze nie moze tego zrobic na urzadzeniach
SCSI. W sumie to bym tego potrzebowal, bo w tej chwili kopiowanie danych
z plyty obciaza caly system i uniemozliwia robienie czegokolwiek innego
(chocby sluchania muzyki). Da sie cos z tym zrobic i moze z ogolna
jakoscia kopiowania z CD (czasami ma duze klopoty z czytaniem
porysowanych plyt, a Windy z tego co pamietam dawaly im rade). Jakis
czas temu (nie pamietam juz jak dawno ;-)) mialem RH i jezeli dobrze
pamietam to nie mialem takich "cyrkow".
Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening