Problemy z instalacja ALSY

Śro, 4 Cze 2003, 20:35:32 CEST

On Wednesday 04 of June 2003 19:36, Boski Cinek wrote:
> Witam!
> To niby moze byc wina roznych wersji, ale probowalem na kernel'u
> 2.4.20_6 i alsie 0.9 do niego, ale tez nic z tego. Dodam, ze w przypadku
> alsy 0.9 zmienilem zgodnie z instrukcjami "modprobe snd-card-ens1371" na
> "modprobe snd-ens1371".
> Czy ktos moze mi powiedziec co robie zle i ew. pomoc?

Trudno powiedzieć co robisz źle bo mimo że piszesz kilkanaście linijek
zawierasz w nich mało konkretów.
Zrób tak:
Skoro alsa to 0.9.x.
Skonfiguruj moduły wg opisu na stronach ( /etc/modules.conf)
depmod -a
modprobe albo /etc/rc.d/init.d/alsasound start
Jeśli się załadowaly moduły to:
alsamixerem ustaw czego używasz (zwróć uwage na znacznik mute)
i powinno dzialac ...

Powodzenia.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright