Szukam PLD na CD

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 23 Cze 2003, 15:00:59 CEST

Grzegorz Pacan wrote:
> Witam! Jestem tutaj nowy. Nazywam sie Grzegorz Pacan i mam 14 lat.
> Ucze sie i pracuje sobie jako programista aplikacji internetowych. Od
> kiedy pamietam dzialalem na Debianie, ale sobie pomyslalem, ze troche
> zmian nie zaszkodzi. NAleze do ZGULu... Z reszta, to nie ma byc moja
> autobiografia... ;]
>
> Mam pytanie: czy moglby mi ktos wyslac WSZYSTKIE plytki z PLD? Ofcoz
> zaplace za koszt przesylki i plyt, badz ewentualnie zwroce plyty
> (wysle wzamian czyste).
>
> Z gory dziekuje za namiary na chetna osobe.

Witam!

   Zgodnie z Twoim portfolio jesteś/byłeś developerem PLD ... Zatem
powinieneś mieć jakąś wersję instalacyjną tego systemu - nie mówię, że
całego, ale choć kawałek :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com