o GTK+2

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 3 Cze 2003, 23:30:41 CEST

Dnia 2003.06.03 00:57, Boski Cinek napisał(a):
> Korzystajac z tego, ze rozpoczeto dyskusje na temat zwiazany z GTK+2
> chcialbym sie zapytac czy ktokolwiek zbudowal pakiet GTK+2-Engines dla
> PLD, bo nie znalazlem go w oficjalnej distro

W oficjalnej distro nie ma też gtk+2, więc gtk2-engines jest tam
zbędne. Niemneij można ten pakiet zbudowac lub zaciągnąć z nest, mnie
się buduje normalnie:
Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/SRPMS/gtk2-engines-2.2.0-2.src.rpm
Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/RPMS/gtk2-engines-2.2.0-2.athlon.rpm

> I jeszcze jedno: jakby przypadkiem to czytal jakis PLD developer, to
> przydaloby sie zamiescic w nastepnym PLD narzedzie o nazwie
> "gtk-theme-switch"-bardzo maly, przyjemny i funkcjonalny programik do
> zmian tematow GTK, ktory umozliwia rowniez ustawienie wlasnych fontow,
> co rozwiazuje problem z brakiem pl literek w PLDowym GTK po
> zainstalowaniu.

Nie ma polskich literek? Dziwne, u mnie są.

> Zreszta polecam go wszystkim-kompiluje sie bajecznie
> szybko, tworzy tylko jeden plik "switch" ;-) i jest naprawde
> przydatny.

ale to pod stare gtk+1, beta jest pod gtk 2.0, nie wiem czy działa z
2.2.x (w sumie powinna). Zresztą pod gnome jest narzedzie do zmiany
tematów. A gtk bez gnome nie używam :)

			Artur