OT: re: pld dc & quake3 - raz jeszcze

uho t.buziak w spzoz.one.pl
Śro, 4 Cze 2003, 21:43:39 CEST

Cytowanie Grzegorz Sulima <gsulima w host.sk>:

> rzeczywiście, ściągnąłem tę wersję i jest ok.

mi tez dziala, thx

ale nastepny problem jest taki, od dluzszego czasu sie nad tym mecze,
czy istnieje jakas kombinacja klawiszy dzieki ktorej grajac w oknie mozna sie
przelaczyc do ixow, oprocz alt+enter (to przeladowuje mape i przelacza tryb full
screen), mi chodzi o cos takiego jak alt+tab (ale to akurat nie dziala), gra
przejmuje praktycznie cala kontrole nad klawiatura !!!