p2p + pytanie o donkeya

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 3 Cze 2003, 19:21:43 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 10:41:48 +0200, Szymon 'Trasher' K wrote:
> Mam nowe pytanie. Czy te alternatywne w stosunku do oryginalnego (z
> edonkey200-.com) core'y do donkeya, gdy ściągasz np. film 700MB, to
> od razu alokują sobie na twardzielu 700MB miejsca? Po prostu mam tylko
> 6GB na serwerze :-).
A stoi on w sieci lokalnej? Jesli tak, to no problemo:
1. instalujesz Sambe,
2. na kazdym stanowisku roboczym udostepniasz do zapisu jeden katalog,
3. podmontowujesz je wszystkie na serwerze.
W zaleznosci od ilosci stanowisk mozna w ten sposob uzyskac od kilku
GB do nawet ponad 1 TB!
Trzeba tylko uwazac na kilka rzeczy:
- lepiej zeby udostepnione katalogi byly ukryte,
- najlepiej wykonywac taka operacje w nocy, a o swicie wszystko to,
  co sie sciagnelo rozdystrybuowac z crona na tasiemki, CDR i inne
  serwery tak, aby userzy nie narzekali, ze ubylo im miejsca na
  dyskach,
- przygotuj sobie jakas mowe ("archiwizowanie systemu zapobiegajace
  awariom kompilacji skrosnej konsolidatora magistrali DCS/3 oraz
  wspolbierznym wahaniom rozdzielnych kompensatorow kondensacji" or
  such) na wypadek gdyby userzy zaczeli podnosic raban, ze Ty im
  blokujesz, a sam sciagasz,
- userzy nie widza katalogow, ktore maja na pulpicie (dziwne, ale
  prawdziwe), zatem udostepniony zasob mozesz umiescic tam,
- Japonczycy przychodza do pracy najwczesniej i wychodza ostatni.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?