zrywanie sesji SSH

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 4 Cze 2003, 10:07:06 CEST

On Tue, 3 Jun 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Mam KeepAlive yes i na serwerze i workstacji. W przypadku, kiedy
> klientem jest OpenSSH nie działa.

KeepAlive nie do tego służy - ta opcja sprawi tylko tyle, że szybciej
zauważysz że zerwało połączenie :)

Żeby openssh potrafiło utrzymywać połączenie - trzeba nałożyć odpowiedniego
patcha, udostępniającego odpowiednią opcję; w przypadku Debiana jest to
ProtocolKeepAlives, w przypadku patcha którym dysponuję -
BogusTrafficIntervalMin/Max. Natomiast samo gołe openssh ni diabła nie
nadaje się do pracy zza maskarady.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki