Postfix, automatyczne operacja na przychodzącym mailu.

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 4 Cze 2003, 13:34:57 CEST

On Wed, Jun 04, 2003 at 12:57:01PM +0200, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:
> Jacek Konieczny naskrobał(a):

> Tylko wtedy cała poczta przychodząca na dane konto będzie przepuszczana
> przez programik. :-]

Założyłem, że "na pewny adres" = "na dane konto".

Jeśli ten "pewien adres" może być dowolny, to fajne jest takie
rozwiązanie:

echo "|/usr/bin/programik" > ~/.forward+ble

Wtedy jak user ma konto "user w domena", to majl wysłany na
"user w domena+ble" zostanie przetworzony przez programik.

Pozdrowienia,
	Jacek