Bombowiec B50

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 4 Cze 2003, 08:26:06 CEST

On Sun, Jun 01, 2003 at 23:55:00 +0200, Krzysiek Taraszka wrote:
> zasoby ? - są wspierane
To wiem :)
Chodzilo mi o ich aktualnosc. Czasami pojawiaja sie na liscie
informacje, ze $costam nie chce sie kompilowac na PPC.

> jądro 2.2 dziala ale ma tendencje do nie dzialania tak jak nalezy, "strong
> recommended" jest uzywanie kernela 2.4.
Fck. Z tym kernelem mam ciagle jakies problemy. No nic. Miejmy
nadzieje, ze na PPC bedzie sie sprawowalo lepiej.

> Co do sprzętu, to zalezy co tam wsadzisz i czy jest ppc specyfic (a raczej
> jegp driver, bo jak polityka pokazuje nei wszystko co pod ppc pisane na chrp
> dziala (np nie potrafią komunikowac sie urzadzenia poprzez mostek motorolla
> ... :/ ))
Planuje (niestety, tylko planuje, bo decyzja nie zalezy ode mnie)
wsadzac tam tylko sprzet IBM. Jak narazie do rozszerzenia idzie
jedynie HDD (to co proponuja na 7thguard to troche malo na serwer).

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?