PLD Book aktualizacja i pytanie.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Czw, 5 Cze 2003, 15:29:03 CEST

Ello

-------------
Wreszcze mam troche więcej czasu więc dodałem nowy txt do
http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html

Dodany został rozdział o konfiguracji sieci (leży napisanych już miesiąc
ale nie miał kto go poprawić ewentualnych błędów stylistycznych).
Wszelkie uwagi mile widzane (czytaj powyżej). Parę drobnych błędów jakie
znalazły się we wcześniejszych txt zostaną niedługo poprawione.
-------------

Zastanawiam się czy osoby, które czytały ten txt nie wolały by formy
takiej jak:
http://pld-linux.org/FAQ/PLDPowloka
dla porównania
http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/x31.html
Mi osobiście podoba się szata graficzna tego pierwszego, ale nie podoba
mi się podział na kategorie.
Chodź nie wątpliwą zaletą przeważającą nad wszelkimi wadami jest
możliwość edycji częście txt przez każdego.

Dlatego pytanko "/Czy chcielibyście by PLD Book została połączona z
http://pld-linux.org /"?

Jeżeli dużo głosów na tak to postaram się skontaktować z osobą
odpowiedzialną za http://pld-linux.org/FAQ/ w celu realizacji przeniesienia.

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937