o GTK+2

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 4 Cze 2003, 21:08:57 CEST

Użytkownik Artur Flinta napisał:

> W oficjalnej distro nie ma też gtk+2, więc gtk2-engines jest tam
> zbędne. Niemneij można ten pakiet zbudowac lub zaciągnąć z nest, mnie
> się buduje normalnie:
> Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/SRPMS/gtk2-engines-2.2.0-2.src.rpm
> Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/RPMS/gtk2-engines-2.2.0-2.athlon.rpm

To ciekawe:-), bo ja mam pakiet "gtk+2-2.1.0-0.i686.rpm" na cd0 i devel
na cd1:-D, ale dzieki za adresy

> Nie ma polskich literek? Dziwne, u mnie są.

Zaraz po instalacji PLD, z ustawieniem wszystkich logali gtk+1 pokazuje
"krzaki" zamiast polskich liter. Jest o tym na irc.pld-linux.org

> ale to pod stare gtk+1, beta jest pod gtk 2.0, nie wiem czy działa z
> 2.2.x (w sumie powinna). Zresztą pod gnome jest narzedzie do zmiany
> tematów. A gtk bez gnome nie używam :)

No tak, ja mowilem o gtk+1, chociaz dla dwojki tez uzywam i zadowolony
jestem.
A ja gnome'a nie uzywam raczej (za malo konfigurowalny jak dla mnie.
Lubie miec mozliwosc ustawienia wszystkiego. Chociaz przyznam, ze
sliczny jest:-D,tzn, gnome2), wiec nie chce instalowac tylu pakietow
zeby zmieniac jeden temat w GTK+ :-D.

|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening