o GTK+2

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 4 Cze 2003, 21:13:36 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Oj Panie Arturze, przecież Pan widzi, że ten Pan nie wie po prostu.
> Ja też jestem amator i przyznaję, że miałem któryś raz przekompilowane
> jądro i własne kde i nie wiedziałem, dlaczego u diabła w niektórych
> tematach w gnomie pliterki są, a w innych nie - żeby w control-center
> ustawić "use custom font" wpadłem przypadkiem, a o .gtkrc to ktoś
> musiał mi dopiero na liście napisać :).

Alez ja przepraszam drogi panie ;-). Co prawda w sumie to newbie jestem,
ale na "tematowaniu" gtk to sie troszke znam, bo ciagle cos zmieniam,
zeby mi windziarze zazdroscili, ze "ale ty masz ladnego windowsa":-D. Od
razu wiedzialem jak rozwiazac problem pl literek w GTK+, ale
przegladalem kiedys IRC FAQ i tam sie taki problem pojawial. Chcialem
tylko pomoc innym:-D.

|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening