Mplayer

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 4 Cze 2003, 21:34:33 CEST

Użytkownik Maciej Paszta napisał:

>a sprobuj wywali tez z gui.conf tam jest podobna linijka - bedzie dzialalo. To
>raczej nie to, ze nei obsluguje. Wczesniej mialem MDK i wszystko bylo looz.

A mi sie wydaje, ze to wlasnie o to chodzi. Na MDK nie miales problemow,
bo prawdopodobnie uzywales starszej wersji. Ten blad pojawil sie dopiero
w ktoryms z kolei Mplayer 0.90-pre*, albo nawet w rc. To akurat nie jest
raczej kwestia naszej "dzikiej" dystrybucji ;-)....oczywiscie "ukochanej
dzikiej":-D.

|3 0 $ |< !   < i N e |<
LINUX-Finally...your computer is listening