Prośba o konsultacje - OOPS kernela.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 8 Cze 2003, 14:15:35 CEST

Dnia Wednesday 21 of May 2003 01:47, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Kernel 2.4.20-5 dystrybucyjny, ale nie z paczki a kompilowany
> własnoręcznie, z włączonym "preemptive kernel". Wiem, że była dyskusja
> na temat błędu w tym kernelu, ale tu nie chodzi o problem z ReiserFS, a
> ze swapem.

Mam to samo (-6 + pr), problem z reiserem był afair w -6pl5 i -6pl6.
Wojtek o tym wie ;)

[...]
> Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Może zna ktoś rozwiązanie tego
> problemu? Ewentualnie jakaś rada, byle konstruktywna i może
> niekoniecznie postaci "popraw kernel" ;-).

Jadę na -7, ale ta przypadłość ze swapem nadal występuje. Fakt, pr jest
już by default. Nie słyszałem niczego zachęcającego do używania -8
(podobno to tylko synch między cvsami). Maszynka XP1700 z 256MB. VMware
też lubie ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/