Prośba o konsultacje - OOPS kernela.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 8 Cze 2003, 14:52:51 CEST

Dnia nie 8. czerwiec 2003 14:15, Jarosław Kamper napisał:
[...]
> Jadę na -7, ale ta przypadłość ze swapem nadal występuje. Fakt, pr jest
> już by default. Nie słyszałem niczego zachęcającego do używania -8
> (podobno to tylko synch między cvsami). Maszynka XP1700 z 256MB. VMware
> też lubie ;)
Rozumiem więc, że to nie tylko moja przypadłość. To pocieszające, bo jednak
jest szansa, że zostanie poprawione. Ja - niestety - tego nie zrobię, bom
za cienki w uszach. Ale do testów się piszę :-) Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498