ssi nie chodzi

Linux User freegame w poczta.onet.pl
Wto, 10 Cze 2003, 17:16:35 CEST

> Czlowieku sam jestem lamerskim slackwarowcem i piszesz z ms outlook.
czy ja powiedzialem ze jest? napisał tylko zebym poszukał w googlach, wiec
ja mu napisalem zeby przeczytal o co mi chodzi... a jesli ty masz jakis
problem do ms outlook to napisz do mamproblem w brawo.pl - podobno pomaga? nie
wiem nie mialem potrzeby sprawdzac

> A Michal uzywa linuksa dluzej niz ty masz komputer. EOT.
swoj zawsze znajdzie swojego...

POZDROWIENIA DLA PANÓW!
dziekuje za odpowiedzi na temat problemu zwiazanego z SSI (ktore zostalo
przeczytane przez jedego jako SCSI a drogiego jako obraza kolegi - z czym do
uni?)