Sendmail i baza spamowa.

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 10 Cze 2003, 17:23:07 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, Marek Trofimiuk wrote:

> jest jeszcze bogofilter:
> http://bogofilter.sourceforge.net/

Bogofilter opiera się na analizie tekstu maila... Co prawda jak dotąd ani
razu nie uznał mi zwykłego maila za spam, ale mimo wszystko nie wiem czy
ufałbym mu bezgranicznie, wysyłając do /dev/null to co on odrzuci. Raczej
sensowne jest po prostu dopisanie X-Bogosity: Yes do nagłówków.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl