archiwum listy

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 11 Cze 2003, 13:18:01 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Są.

> Jeśli udostępniasz swój adres e-mail, to znaczy że udostępniasz go
> publicznie.

Udostępniam go na liście, która wymaga subskrypcji.

> Ja np. mogę sobie nie życzyć sobie, żeby mój adres był
> w jakikolwiek sposób zniekształcany w archiwum listy.

A ja nie życzę sobie aby mój adres e-mail lądował na WWW.

> Dodatkowo listy te są otwarte, więc może się na nie zapisać potencjalny
> spamer, aby zebrać listę adresów.

Spamer może wiele rzeczy zrobić. Ale w 99,99% przypadków ogranicza się
do zbierania adresów na WWW i usenecie.

> Po prostu trzeba się liczyć z tym, że adres e-mail używany na liście
> dyskusyjnej może wpaść w niepowołane miejsce.

To nie powód, aby to ułatwiać.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/