rc-boot

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Śro, 11 Cze 2003, 15:58:19 CEST

W rc-boot jest chyba bug. Zainstalowałem poldkiem jądro 2.4.20-8 i po
reboocie okazało się że nie może zamontować fs na urządzeniu 21:06. Grub
w konfiguracji pokazywał taką magiczną linijkę:
kernel /boot/vmlinuz root=2106 "devfs=mount"
Czy ktoś wie co to za cyferki 2106 jak w pliku
/etc/sysconfig/rc-boot/images/Linux mam wpisane ROOT=/dev/hda2 ? Błąd
nie jest powtarzalny, to znaczy wpisanie z linii poleceń rc-boot
powoduje że wspomniana linijka wygląda tak:
kernel /boot/vmlinuz root=0302 "devfs=mount",
co jest dobrym wpisem, tylko dlaczego nie zadziałało tak od razu?

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk