archiwum listy

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 11 Cze 2003, 16:42:36 CEST

Bartek Jakubski wrote:
> To se dodaj spamtrapa

Lista wymaga, aby we From: był adres na który dostaję maile,
więc żadnego odspamiacza do adresu dać nie mogę. Zresztą
w ogóle nie rozumiem dlaczego ja mam naprawiać coś, co jest
spowodowane brakiem pomyślunku u osób udostępniających archiwa
przez WWW.

> albo:

Przecież w archiwum maile zostaną.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/