klient poczty

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Czw, 12 Cze 2003, 13:55:09 CEST

On Wed, 11 Jun 2003 22:33:18 +0200
Jacek Nowosielski <j12365715 w wp.pl> wrote:

> Mi niue odpowiada wyglad :) Nie wiedzialem ladnego klienta pod  GTK.
> Głownie przeszkadza mi zle zagospodarowane miejsce na ekranie. Wedlug
> mnie jaklepszy jest pod tym wzgledem wlasnie KMail, ale nie jest
> idealny,  duzo bym zmienilo osobiscie.

Co ladnie wyglada nieznaczy ze ladnie dziala. Tez mialem przejsc na kmaila
ale po tym jak w ciagu 10 minut nie mogl otworzyc > 100.000 mejli dalem
sobie spokuj. Fakt ze testowo wpakowalem mejle to do "inboxa" ale ten
program nadaje sie na kilka mejli dziennie.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler