sylpheed-claws i transfer encoding

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Czw, 12 Cze 2003, 21:27:05 CEST

Dnia Thu, 12 Jun 2003 17:50:41 +0200
ja <pieldi w megapolis.pl> napisał:

> To jest, AFAIK, poprawne zachowanie. Jeśli w treści nie ma PLiterek,
> to dlaczego miałby ustawiać 8-bit?
> No chyba, że nigdy się nie da ustawić 8-bit ... W sumie nie wiem, nie
> używam sylpheeda.

No wlasnie chodzi o to ze jak mam pliterki to nawet jak _ustawie 8bit_ to
i tam maile wylatuja jako base64, w zaden sposob nie moge ustawic 8bit, a
AFAIK maile z pliterkami powinny latac jako 8bit?

I odnosnie odpowiedzi Jacka - jesli sa pliterki to chyba _ma_ byc 8bit a
nie jakeis base64 czy quoted printable? bo w us-ascii sie chyba nie da ;>
p.

--
/===[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]============================\
|===[ drozdo(at)pf(dot)pl ]===[ http://www.drozdo.eu.org ]===|