klient poczty

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 14 Cze 2003, 12:30:59 CEST

On Thu, 12 Jun 2003, Jakub (mick3y) Mikusek wrote:

> Marcin Winkler naskrobał(a):

> Ja wiem że czytanie poczty userów jest pasjonujące, a always_bcc = root
> w postfiksie to fajna rzecz, ale nie przesadzajmy. ;-)
> Kto (normalny) trzyma w inbox > 10.000 maili i po co? ;-))

Ja? :)

niedawno mój katalog "PLD" miał jakieś 16.000 maili więc go podzieliłem na
miesiące, ładowanie takiego maildira w pinie na P166 trwało dobre pare
- parenaście sekund :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :