[dar4@lublin.pl: Nowa siec IRC]

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Sob, 14 Cze 2003, 19:43:43 CEST

Piotr Szymański naskrobał(a):
>Jakub (mick3y) Mikusek (Saturday 14 of June 2003 09:50)
>Da sie, zarazsie logne na kilka swoich shelli i ten czlowiek bedzie mial 12MB
>maili w skrzynce.

Nienienie proszę. :-) Chodziło mi raczej o stworzenie w wypadku braku
takowego serwera news gdzie nie byłoby konieczności podawania
prawdziwego adresu email, co mogłoby wyeliminować częściowo ten syf.

Pozdrawiam,
mick3y