ext2-->ext3

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 14 Cze 2003, 20:11:20 CEST

Dnia sob 14. czerwiec 2003 18:23, Jacek Rzęsista napisał:
[...]
> No bo mamy podmontowane jako ext2 a nie ext3. Ta podmiana w /etc/mtab to
> tylko po to, żeby przy geninitrd program "automagicznie" zobaczył, że
> używamy ext3 i dorzucił odpowiedni moduł do jego obsługi :)

To rozumiem. Ale po co mountować to jako ext2, skoro to ext3 ma journaling,
a nie ext2 ??? Cokolwiek dziwne mi się to wydaje. Nie rozumiem.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498