syslog-ng

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Sob, 14 Cze 2003, 22:52:47 CEST

BartOwl naskrobał(a):

>nie - mam z serwa puszczone logi na workstacje i ona jest czesto
>wylaczana, ale syslog-ng nie zdycha... w koncu to udp ;>

O. Głupi ja - po udp nie sprawdzałem chyba.

>ja tam lubie -ng i jego filtry, pozwalajace np. osobne hosty logowac w
>osobnych plikach... jak kiedys jeszcze korzystalem z syslogd, to tego
>nie potrafil, nie wiem jak teraz...

Właśnie używam filtrowania i również loguję każdego w osobnym, ale
przychodząc rano do pracy czasem znajduję zwłoki syslog-ng'a i się boję.

Jeśli możesz, pokaż rpm -q syslog-ng.

Pozdrawiam,
mick3y