mks + mksd + amavisd ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Wto, 17 Cze 2003, 14:17:55 CEST

Mam zainstalowane następujące paczki:

[root w danger root]# rpm -qa |grep mks
mks-bases-1.7.4-1
mks-1.7.4-1
mksd-clients-1.14-1
mksd-1.14-1
[root w danger root]#

[root w danger root]# rpm -qa |grep amavisd
amavisd-postfix-0.1-2
amavisd-0.1-2
[root w danger root]#

Z clamamav'em wszystko chodzi ok, lecz problem jest z mks'em, wpis w
amavisd dotyczący mks'a wygląda u mnie następująco:

[root w danger root]# cat /etc/amavisd.conf
(...)
# MkS_Vir for Linux (beta)
$mks = "/usr/bin/mks32";

# MkS_Vir Daemon for Linux (beta)
$mksd = "";
(...)

Dziwi mnie jeszcze jedna sprawa, dlaczego skrypt "mkschk" nie działa
poprawnie ?

[quickest w danger quickest]$ mkschk -s eicar.com
ERR 064 /home/users/quickest/eicar.com
[quickest w danger quickest]$

W efekcje czego, niewiem czemu ale mks przepuszcza wszystkie listy,
normalne jak i zawirusowane, dlaczego ???
Jak prawidłowo powinien wyglądać wpis w amavisd.conf dot. mks'a ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864