ext2-->ext3

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 14 Cze 2003, 20:46:14 CEST

Dnia sob 14. czerwca 2003 20:11, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia sob 14. czerwiec 2003 18:23, Jacek Rzęsista napisał:
> [...]
>
> To rozumiem. Ale po co mountować to jako ext2, skoro to ext3 ma journaling,
> a nie ext2 ??? Cokolwiek dziwne mi się to wydaje. Nie rozumiem.
Bo na razie jest zamontowane jako ext2. zrobione jest tylko tune2fs -j. A
zamontowane jako ext3 będzie dopiero po reboocie (pod warunkiem, że w fstab
jest wpisane jako ext3 :) )
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org