syslog-ng

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 14 Cze 2003, 22:44:36 CEST

Dnia pią, cze 13 2003 o godz. 07:34, Jakub (mick3y) Mikusek napisal(a):
> Trzy pytania:
> 1) Czy Wam również syslog-ng zdycha gdy nie może połączyć się lub zerwie połączenie
> ze zdalnym loghostem(tcp)?

nie - mam z serwa puszczone logi na workstacje i ona jest czesto
wylaczana, ale syslog-ng nie zdycha... w koncu to udp ;>

> 2) Czy Wam także syslog-ng zdycha przy trochę większym ruchu?

a tego nie mialem okazji doswiadczyc... load >8 tak, - przezywal zawsze,
ale obciazenie w sensie duzej ilosci mesgow - nie mialem okazji sprawdzic

> 3) Czy rozwiązaniem powyższych problemów jest powrót do starego sysloga?

ja tam lubie -ng i jego filtry, pozwalajace np. osobne hosty logowac w
osobnych plikach... jak kiedys jeszcze korzystalem z syslogd, to tego
nie potrafil, nie wiem jak teraz...

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )