syslog-ng

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 14 Cze 2003, 22:59:15 CEST

Dnia sob, cze 14 2003 o godz. 10:52, Jakub (mick3y) Mikusek napisal(a):
> O. Głupi ja - po udp nie sprawdzałem chyba.

;)))

> Właśnie używam filtrowania i również loguję każdego w osobnym, ale
> przychodząc rano do pracy czasem znajduję zwłoki syslog-ng'a i się boję.
> Jeśli możesz, pokaż rpm -q syslog-ng.

sysloga mam firmowego z Ra...

[bartowl w gibson SPECS]$ rpm -q syslog-ng
syslog-ng-1.4.17-1

jesli to cos da, to mzoesz zrobic cos, co bedzie sie z crona odpalalo co
powiedzmy 5 minut i podnosilo sysloga jak zdechnie - ja tak robie na
jednym serwerze (mocno uszkodzona plyta glowna, bardzo niestabilny) ale
to jest brzydkie rozwiazanie...

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )