UPS - jak włączyć PC

"Łukasz C. Jokiel" Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Nie, 15 Cze 2003, 20:59:24 CEST

O ile chodzi o WŁĄCZENIE później po przywróceniu zasilania to generalnie
spotkałem się z takimi sposobami:
1. Sam PC ma w BIOS ustawnie - After Power Failure - Always ON, tak mają
choćby serwery HP tc2110 czy tc2120
2. Ludzie na isp-tech wrzucają dodatkowo kondenstatorek, ale lepiej
www.prenumerata.pl
3. APC (>=Smart) mają możliwość wysłania sygnału aby PC się zbudził, a
do monitorowania to albo PowerChute albo fajniejszy acupsd.

Interesuje mnie Wake-on-Lan - ktoś to przerabiał ?
Ja narazie miałem jeden duży brak prądu ale UPS wyrobił - trzymał
wszytsko 40 min a miał jeszcze mocy na 10 min... i uff zasilanie wróciło :)

--
  -=[ Lukasz C. Jokiel ]=- | Klonex VCS, Zbozowa 27, 45-837 Opole.
CCNA & CCCS; DOCSIS,HFC,CMTS,cable modems,ISD; Linux Cable Services