UPS

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Nie, 15 Cze 2003, 19:25:40 CEST

pszemaz naskrobał(a):

>jaki polecacie UPS do skromnego serwerka na PLD
>chodzi tylko o to zeby w czasie dlugiej przerwy w dostawie energii
>elektrycznej sam wylaczyl system

Ever? Dobre i polskie. ;>
Jest załączone oprogramowanie dla linuksa, w cvs jest spec
powertools.spec i na ftp chyba również leży ten pakiet, który mi jednak
nie działał. ;-) Skompilowany z tar.gz ruszył bez problemów.

Poza tym UPSy APC z tych, które znam. Więcej pewnie dowiesz się z gógli.

Pozdrawiam,
mick3y