Regóły HTB i zamarcie.

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 16 Cze 2003, 08:31:26 CEST

On Sun, 15 Jun 2003 19:18:38 +0200
Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> napisał(a):
> Mam taki problem: ustawiam regóły HTB i po pewnym czasie umierają mi -
> cały ruch tcp zamiera na routerze. nie da się do niego dostać z
> zewnątrz, ani z konsoli wyjść na świat. pomaga przeładowanie regół - czy
> można coś z tym zrobić czy tylko cronem je co jakiś czas odświerzać?

nie miałem takiego kłopotu więc nie bardzo pomogę Ci ale polecam
stronę http://linio.terramail.pl/ bardzo łopatologicznie o htb może będzie
pomocne. (nie krzycz że nie na temat, pomoagam jak potrafię).

powodzenia
Grzegorz