mks + mksd + amavisd ?

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Wto, 17 Cze 2003, 21:42:59 CEST

Dnia wto 17. czerwca 2003 21:10, Quickest napisał:

> Ale mi tu chodzi o to, jak ma ten wpis wyglądać, w najnowszym mks'ie,
> mksd i amavisd .... może ktoś tego używa w najnowszcyh wersjach ?
Właśnei wziąłem się za rozpracowanie - i prawie działa - ale pod warunkiem, że
list ma max. 1 załącznik. Jak jest więcej załączników, to coś się pieprzy.
Poczytaj wątek na pld-devel-pl :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org