mks + mksd + amavisd ?

SoBoL sobol w gadka.pl
Wto, 17 Cze 2003, 22:41:51 CEST

> Ale mi tu chodzi o to, jak ma ten wpis wyglądać, w najnowszym mks'ie,
> mksd i amavisd .... może ktoś tego używa w najnowszcyh wersjach ?
Właśnei wziąłem się za rozpracowanie - i prawie działa - ale pod warunkiem,
że
list ma max. 1 załącznik. Jak jest więcej załączników, to coś się pieprzy.
Poczytaj wątek na pld-devel-pl :)

Przy jakiej ilosci zalacznikow? Sprawdzlaem przy ilosci od 2 do 5 roznego
rodzaju zalacnzikow
w 1 mailu wysylanym z servera i na server i za kazdym razem odjadywal
wirusa. Bez problemow..
mksa mam najnowszego w kadym razie sprawdzalem z tym co jest na serwerze
mks'a.
jesli chodzi o amavisa to nie sprawdzalem czy jest cos nowszego gdziesz
indziej niz to co mozna siciagnac
poldkiem z servera pld tak wiec mam:
[root w gadka] ~# rpm -qa |grep amav
amavisd-20020300-2
amavis-11-3
amavisd-postfix-20020300-2
amavis-ng-0.1.4.1.orig-0

a pytanie mam takie:
Czy sam demon mksa dziala Ci ne pewno bez problemow?
nie wysypuje sie gdy go odpalisz z palca?
podeslij mi cos z logow na priva tam amavis ladnie krzyczy co sie dzieje...

Pozdrawiam
SoBoL