Problemy z po?a;czeniem Dial-Up

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pią, 20 Cze 2003, 19:20:03 CEST

Boski Cinek wrote:
> Witam!
> Mam taki problem z modemem (winmodem HCF)- z niczym nieuzasadnionych
> powodow zrywa mi polaczenia z netem.
>
> Wie ktos moze o co chodzi? Czy to moze cos na laczu sie spie... (to
> TePsa w koncu:-D).

Nie wiem o co chodzi, ale komputer mam dopiero 3 lata.
Wcześniej tepsa pono była jeszcze gorsza, potem było nieźle (właśnie te
2,5 roku), ale od jakichś 4 miesięcy coś szwankuje i u mnie. A do tych
wszystkich onet kontaktów i innych tele-morele, udaje mi się podłączyć
raz na pięć (tzn. już nie próbuję).

Ciekawe, też mam winmodem (lucent), ale to raczej nic do rzeczy nie ma.
Konkluzja:
twój komputer jest raczej o.k.